středa 29. srpna 2012

BIODERMA Sensibio micelární voda

Tohle je pravděpodobně jeden z produktů o kterém jste již četli/viděli nesčetněkrát. I já jsem tenhle zázrak chtěla už delší dobu vyzkoušet, proto jsem byla nadšená, když jsem ji dostala od Adélky k narozeninám. Bioderma Sensibio čistící pleťová voda je určena zejména pro citlivou pokožku a používá se na čištění a odlíčení pleti. Musím říct,že je to zatím nejlepší odličovač,jaký jsem kdy měla. Neštípe, namastí ani pleť nevysušuje. Je zcela bez parfumace, takže při nanášení působí tak jemně, jako by jste se odličovali vodou. Pleť je po ní hydratovaná a velice hladká. Odlíčí bez problému i voděodolný make-up. Já osobně vodu použivám každý večer zejména na důkladné vyčištění a jsem naprosto spokojena. Jedinou její nevýhodou může být trochu vyšší cena. U nás je k dostání v lékarnách za 500ml cca 400-500 Kč. Přesto si myslím,že se její koupě určitě vyplatí.



Žádné komentáře:

Okomentovat