středa 26. září 2012

Neutrogena Visibly Clear 2 v 1 čištící emulze a maska

Protože už tu dlouho nebyla žádná recenze, rozhodla jsem se jednu napsat na jeden z produktů, který mi doma ležel už delší dobu, a kterému jsem poslední dobou přišla na chuť a začala ho více používat.
Neutrogena Visibly Clear 2 v 1 je unikátní produkt, který je výjimečný svým způsobem užití. Dá se totiž použít dvěma různými způsoby, které pomohou Vaši pleť vyčistit. Jednak ho můžete použít pro každodenní čištění pleti nebo ho můžete použít jednou za čas jako hlubokočistící pleťovou masku.
Neutrogena Visibly Clear 2 v 1 se dodává v plastové tubě s výklopným uzávěrem. Uvnitř je produkt křídově bílé barvy. Konzistenci má takovou mírně hutnější, zrninou. Snadno se roztírá. Vůni je zvláštní, vůbec mi nevoní, je hodně cítit po chemikáliích, které obsahuje.


Použití:

Jako maska: Naneste tenkou vrstvu na pokožku obličeje a nechte působit zhruba pět minut. Poté až budete mít masku na obličeji zaschlou dobře smyjte. Vyhněte se citlivé oblasti očí.
Jako čistící emulze: Naneste na navlhčený obličej a jemně vmasírujte do pokožky až do doby, než se Vám vytvoří pěna. Soustřeďte se zejména na oblast T- zóny, nebo v místech, kde je Vaše pleť náchylná se více mastit.


Moje hodnocení:

Vyzkoušela jsem obě možností použití a osobně jí raději používám jako masku. Jako čistící emulze mi absolutně nevyhovuje. Zanechává pleť dosti vysušenou a poměrně vypnutou, což mi není příjemné. Takže pro mě představa, že bych měla produkt používat dvakrát denně nepřipadá v úvahu. Zato jako maska se mi osvědčila. Nanáším jí zruba jednou týdně nebo, když cítit, že se má pleť zhoršila a potřebuji ji důkladněji vyčistit. Po použití  zanechává pleť čistou a hebkou, sice i jako maska malinko vysušuje, ale když jí používám tahle jednou za čas, tak mi to vůbec nevadí. Mám kombinovanou pleť, mastnější v oblasti T - zóny, takže občas mi nevadí, že jí takhle lehce vysuším a vypnu. Podle mého názoru nebude tento produkt vyhovovat všem. Hodně záleží na typu vaší pletiNedoporučovala bych jí lidem s hodně citlivou pokožkou a suchou pletí, protože opravdu hodně vysušuje. Ale pro lidi, kteří mají problematickou pleť nebo kombinovanou pleť se sklonem k akné by měla být k užitku.


1 komentář:

  1. Hello dear, nice blog here!
    Wanna follow each other? Visit my blog and let me know....hope you will like my posts!
    XOXO
    Ylenia

    OdpovědětVymazat