středa 12. září 2012

Paletky očních stínů Avon


Paletky očních stínů Quatro si můžete pořídit hned v několika provedeních. Já jsem dostala paletku v odstínu Purple Haze od mojí milované maminky k Vánocům a paletku v odstínu Mocha Latte od tatínka k narozeninám. Paletky obsahují velké zrcátko přes celé horní víčko, což je určitě výhoda a oboustranný aplikátor, který mě osobně byl na nic a hned jsem ho vyhodila. Nemám takovéhle aplikátory ráda a raději používám štetce, které mám doma. Na první pohled se mi paletky velice líbily. Barevné kombinace stínů spolu krásně ladí. Po vyzkoušení,však přišlo malinko zklamání. Barvy jsou slabé i při nanesení několika vrstev. Na víčkách vypadají trošku mdle. Navíc na konci dne se slévají a mění barvu na bezvýraznou. Nejsou to ty úplně nejhorší stíny,které existují, ale myslela jsem si, že za tu cenu budou o něco více kvalitnější.



Omlouvám se za špatné osvětlení.Ve skutečnosti jsou barvy malinko výraznější než na fotkách, ale i přesto si můžete všimnout, že stíny nejsou moc pigmentové.

3 komentáře:

  1. Hnědou paletku mám taky a používám je spíš při denním líčení, když si vystačím s ne tolik výraznými stíny, ale další už si asi taky nekoupím :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle paletky se mi hrozně líbí, měla jsem půjčenou jednu na kamarádův maturák a tam byly odstíny od světle růžové až po kouřovou fialovo černou a nevím jestli to náhodou není ta co tu máš vyfocenou. Ale líčení mi vydrželo celý večer a vypadalo to moc hezky :).

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za recenzi, právě jsem přemýšlela jestli tyhle paletky z Avonu zkusit, protože myslím že make-up nemají moc kvalitní ;)

    OdpovědětVymazat