středa 5. září 2012

Urbanears Headphones!

Aneb naše nejvíc nejlepší sluchátka na světě:) Je to pár týdnů,co jsme se s Adelajn rozhodly,že potřebujeme (chceme) nová sluchátka. Proto jsme si začaly vybírat nějaká,co by se nám líbila. Značku jsme měly vybranou hned,ale s barvou to bylo trochu horší. To jsme vybíraly jak dlouho,týden?:-D No,nakonec jsem si přece jen vybraly.Já světle zelené a Adél světle modré a nevybraly jsme si tyhle barvy jen proto,aby nám ladily k očím,fakt ne!:-D Já jsem jeden z těch lidí,kteří prostě neumějí chodit venku bez sluchátek na uších. Nebaví mě jen tak jít a poslouchat lidi a svět. Mnohem radči mám,když můžu na všechny hodit ignor a poslouchat si svojí hudbu. Proto jsem za ně hrozně šťastná a stoprocentně je budu využívat téměř každý den. Jsou krásný,stylový,skladný do kabelky a hrozně lehounký.Prostě jsou nejlepší a já je miluju a nechci bez nich žít!:-D




Žádné komentáře:

Okomentovat