úterý 18. prosince 2012

On-line obchod eFoxCity


Dneska bych Vám chtěla v rychlosti představit firmu, se kterou jsem nedávno začala spolupracovat. Jedná se o firmu eFoxCity a najdete jí na těchto stránkách efoxcity. Přiznám se, že když mi přišla nabídka spolupráce od této firmu, vůbec jsem netušila o jakou firmy jde. Poctivě jsem ale prošla celé jejich stránky a musím říct, že se mi většina jejich zboží zamlouvá. Neříkám, že se mi líbí úplně všechno, to zase ne, ale něco bych si určitě do svého šatníku vybrala. Co mě osobně malinko vadí je to, že jsem u pár kousků oblečení našla, že je nabízí pouze v jedné univerzální velikosti. A vzhledem k tomu, že je to asijský obchod a Asiatky jsou jak je známo drobnější postavy, nejsem si úplně jistá, jestli nám Evropankám bude oblečení skvěle sedět. Ale zase musím poznamenat, že tam u každého kousku mají přesně popsané míry, takže pokud máte sami sebe změřené, můžete to v pohodě zjistit:)
A co vlastně obchod nabízí? V podstatě všechno, na co si vzpomenete:) Na jejich stránkách naleznete velký výběr dámských šatů pro všechny příležitosti - denní, večerní, plesové, svatební, atd. Dále doplňky, šperky a samozřejmě  dámské i pánské oblečení všeho druhy (kabáty, bundy, topy, svetry, košile,..).Z pánského mě nejvíce zaujaly kožené bundy a všechny pánské svetry A co se mi líbilo asi tak nejvíce z dámského oblečení se můžete podívat na obrázcích:)


Šperky se mi líbily úplně nejvíce!

Znáte tento obchod? Zaujalo Vás zde něco?:)

24 komentářů:

  1. Mně se líbí ty lososové šaty, ale pokud mají univerzální velikost, tak už vidím jak se svojí 40 do nich cpu :-D

    OdpovědětVymazat
  2. a mně ty světříky všechny a pak ten prstýnek s křídly!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Doplňky jsou nádherné!! Určitě juknu.

    OdpovědětVymazat
  4. Obchod neznám, musím to omrknout ;) Ty šperky jsou super! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nice post I like efoxcity a kiss from perlitalizardo.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. První obrázek druhé tričko a ten prstýnek mašlička!!! ♥

    OdpovědětVymazat
  7. já chci ten srdíčkový svetřík!:D

    OdpovědětVymazat
  8. Mě zaujaly ty růžové šaty. Fakt jsou moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé ten peace náramek je rozkošný :)

    OdpovědětVymazat
  10. nevieš či posielajú aj na Slovensko?

    OdpovědětVymazat
  11. Obchod neznám, ale věci pěkný :-) A.

    OdpovědětVymazat
  12. ty náramky:)


    na mém blogu právě probíhá vánoční giveaway o výrobek od Lush :)

    http://www.lifestylejam.com/natalie/article/68/christmas-giveaway

    OdpovědětVymazat
  13. tento obchod veru nepoznám ale zaujali ma veru tie šatičky a svetrík z tvojho výberu no o doplnkoch ani nehovorím!! :) :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. úplne nádherné veci tam majú ♥♥

    OdpovědětVymazat
  15. Love everything in this post !!

    J <3
    http://3hreesisters.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  16. Vůbec tenhle obchod neznám, ale určitě se mrknu co všechno nabízejí :) Jak koukám už u tebe by jsem si něco vybrala :) Měj se hezky!

    OdpovědětVymazat
  17. Tak o tomhle obchodu jsem slyšela zatím jenom jednou, ale ještě jsem neměla čas se tam mrknout. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ty šperky jsou asi nejlepší :o) Super tip :)

    Zvu tě na mojí Vánoční GIVEAWAY :)

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  19. tričko s pásikmi a sveter so srdiečkami je veľmi pekný tiež:)

    budem rada, keď sa prídeš pozrieť:)↓
    nati

    OdpovědětVymazat