pondělí 10. prosince 2012

Things That Made My Monday!

Krásné pondělí všem!:) Dneska jsem měla v plánu jet do školy na devátou, ale nějak jsem to nezvládla a jedu až na půl dvanáctou:-D Tak třeba se mi to povede příští týden:) Jinak ten sníh je úžasný<3 Sice se mi nechce v tomhle počasí chodit už vůbec do školy, ale miluju to:) A chci, aby ten sníh vydržel až do Vánoc!! Vydrží?:)
Tahle fotka:)
tohle:-D
smutná Adele..
Tenhle obrázek:-D
Tyhle vlasy!<3
Tohle!:-D Protože to určitě dělá každý:-D
Takhle předělané So call me maybe!:-D
Tahle rodinka :-D
Tenhle nejhezčí pár:)
Tohle, protože přísahám, že mám vždycky stejný pocit:-D
Tenhle text:)
Tenhle osamělý kluk:-D:-D:-D
Hrozně šťastní simpsonovi:)

krásní a srandovní 1D:) A tady hlavně Zejný:-D:-D

30 komentářů:

  1. :D Se vždycky zasměju u tehlech tvých pondělních článečků :D Já doufám, že sníh vydrží miluju, když na štědrý den vykouknu z okna a je nasněženo, to jsou pak ty nejlepší Vánoce :)))

    OdpovědětVymazat
  2. ja len k tým seriálom, niektoré by nemali skončiť nikdy! :)

    OdpovědětVymazat
  3. S těmi seriály si mě dostala! :D A 1D ♥ och :D

    OdpovědětVymazat
  4. ááááá já toho Zayna prostě miluju!!:-D <3

    OdpovědětVymazat
  5. Se seriálem jsem na tom stejně! Ten druhý obrázek nemá chybu! :))) V.

    OdpovědětVymazat
  6. Simsonovi sou nejlepší :D Tak to tě obdivuju,že tohle obdobý plný sněhu máš ráda.Já bych to nejradši zaspala ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je právě moje nejoblíbenější období v roce:)

      Vymazat
  7. Miluju, když sněží a můžu se brodit sněhem! Jinak ty úkoly mi připomínaj naší angličtinu... asi každou hodinu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no:-D asi tak:-D nejlepší:-D hlavně, jak jsme šli na záchod a vrátily jsme se a měly jsme někoho na lavici vždycky:-D

      Vymazat
    2. přesně :D :D

      Vymazat
  8. supeer! miluju sníh a ty obrázky jsou super!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Já sněhu zrovna moc nefandím no :D Pěkný výběr obrázků:)

    http://eliska-dvorakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Mám staršně ráda tyto pondělní články! :))
    Obrázky jsou super, kde ty je jen bereš.. ;)
    texty jsou parádní a pravdivé, snad se ti příští pondělí podaří jít dříve do školy! ;))

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to jsem ráda:) A většinu beru na tumbrlu nebo se jukni na favim.com nebo na weheartit.com tam je takových obrázků spoustu:)

    OdpovědětVymazat
  12. To druhý mě vystihuje :D Moc pěkný obrázky, já to tak ráda prohlížim!

    OdpovědětVymazat
  13. S tím sněhem naprosto souhlasím a obrázky pobavily :).

    OdpovědětVymazat
  14. moc hezké fotky:) , ty vlasy jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
  15. Já zrovna sníh dvakrát nemusím, protože jsem mi v tom jezdí hrozně v autě a na chůzi to taky není ideální. Ale když sedím doma a sněží, tak je to nádherný. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Taky miluju sníh a taky chci aby vydržel do Vánoc, ale dneska bylo v televizi že bílí vánoce nebudou :/

    OdpovědětVymazat
  17. na prvej fotke je mimochodom blogger, ktorého followujem :D

    OdpovědětVymazat
  18. haha niektoré obrázky ma pobavili ;)

    OdpovědětVymazat
  19. nice:D

    PS: Zvu te na svoji giveaway na svem blogu:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2012/11/1st-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat