čtvrtek 14. února 2013

People call it Valentie´s Day..I call it Thursday!

Jak jste možná pochopili z názvu článku, Valentýna neslavím:-D Nemám s kým:) Takže ho vůbec neprožívám a je to pro mě den, jako každý jiný:) Ale jelikož už mám po zkouškách a mám spoustu volného času, rozhodla jsem se vytvořit look, který by se mi na Valentýna líbilo mít:) Můžete to brát třeba jako inspiraci, pokud Valentýna slavíte:) Nebo jen tak, na kterýkoliv jiný den:) Každopádně ať už Valentýna slavíte nebo ne, přeji Vám všem krásný večer!:) 

Vlasy
Vlasy jsem si natočila pomocí natáček Remington, které vykouzlí neuvěřitelný objem a vlnky. Sice objem moc dlouho nevydrží, ale když si vlasy nastříkám lakem, vydrží mi alespoň vlnité  po celý den:) Účes jsem pak ještě doladila tak, že jsem si zatočila prameny po stranách a sepla pinetkami.




Make-up
Co se týče make-upu, nechtěla jsem nic moc výrazného, takže jsem použila stíny v odstínu Sin a Toasted z paletky Naked. A samozřejmě jsem musela použít svůj nový make-up Wake me up od Rimmel a nový lesk od Rimmelu, o kterých jsem psala v minulém článku:)



Nehty
Jsem si chtěla udělat nějaké originální a nakreslit na ně třeba srdíčka, ale nešlo mi to:-D Takže jsem zvolila klasiku a nalakovala nehty růžovým lakem:) (Mého zranění na ukazováčku si nevšímejte, řízla jsem se o papír:)



Doufám, že se Vám mé provedení líbí!:) Krásný večer!:-*

38 komentářů:

  1. Markétko, já nemůžu z tvých fotek! Jsi tak krásná a ty účesy! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší a já Valentýna taky neslavím :)

    www.duty-live.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné :) Takové decentní :)

    OdpovědětVymazat
  4. veľmi pekné...:) najviac sa mi páči účes..nikdy si neviem spraviť také pekné vlny..:/

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné vlásky :), mě se nikdy takhle hezké vlnky nepodaří, takže se asi podívám po těhlech natáčkách :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc:) a natáčky sice nejsou špatné, ale musím říct, že mi drží vlny dýl, když si je natočím kulmou nebo žehličkou:)

      Vymazat
  6. takovéhle natáčky bych jednou vážně chtěla vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jemné a moc pěkné! Sluší ti to Markétko :)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky Valentýna neslavím :) Líbí se mi ty barvičky na nehtech, tek O.P.I. je super. A moc ti to sluší :) M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
  9. Si prostě nádherná!! Vlasy, make-up, nehty...všechno na jedničku. A já taky Valentýna neslavím, ale taky spíš kvůli tomu, že není s kým. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný všechno!! Taky Valentýna neslavím, prostě ho nemám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  11. Valentýna mám s kým slavit, ale neslavíme :D Tobě to sluší jako vždycky! =*

    OdpovědětVymazat
  12. nice post.

    :)

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    Follow me please !

    OdpovědětVymazat
  13. Taky Valentýna neslavím:) Forever Alone!:)
    Já nic z tohohle nepotřebuju:) Nemaluju se a ani make-up nepoužívám a natáčky:DD Už mám sama osobně kudrnatý vlasy:D a nehty si nelakuju:)
    ale děsně ti to sluší na těch fotkách!:)

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné líčení a účes! Moc ti to sluší :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  15. Taky neslavím Valentýna :)
    A tobě to moc sluší/lo! :)
    Krásná jako vždycky! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ten make-up na tobě vypadá hrozně přirozeně asi ho taky zkusím. JInak ti to moc sluší.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  17. taky se často říznu o papír, ale nikdy se mi to nepovedlo tak moc jako tobě:D ale sluší ti to:)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásný, strašně ti to takhle sluší :)

    OdpovědětVymazat
  19. Love what you did with your hair! Also, you're so beautiful:)

    Btw would you like to follow each other on GFC, Bloglovin and other social platforms?
    Just let me know :)


    xx
    Tali
    www.RockMyHeels.com
    Visit the RmH SHOP

    OdpovědětVymazat
  20. No ty jsi byla ale kočka!!:)
    Já také Valentýna neslavila, kdyby bylo s kým, tak to možná, ale nijak mně to nebere :D

    OdpovědětVymazat
  21. Super vlásky a líčení, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  22. omg your hair is super nice! love the elegant curls a lot <3
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. Také valentýn neslavím, i když mám s kým. Není to pro nás svátek, lepší je MD6, nebo máj! :)
    Líbí se mi tvůj účes a tobě to sluší! :)))
    KOukám, že jsi byla na prstě šikovná, viď? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsou mi tyhle svátky víc sympatické:) a děkuju:) a já jsem vždycky no:-D

      Vymazat