pondělí 30. září 2013

Things That Made My Monday!

Ahojky:) Tradičně jsem nestihla dopsat článek z víkendu, snad bude zítra, ale měly jsme se s Adélkou nejlíp:) Chci jenom víkendy prosim! Nic mezi tím! Dneska jsem se teda mohla prospat, protože jsem nemusela odvádět holky do školy, takže jsem vstala asi v devět a ještě v pyžamu hnusná jsem se šla nasnídat a v kuchyni jsem narazila na otce Nicka. Což byla zrada, protože měl bejt v práci. NIKDY nebývá přes den doma! A nikdo mi neřekl, že má volno! Tak jsem nemohla mít takovou pohodičku jako mám, když jsem v baráku sama. Tak jsem se jen nasnídala a šla jsem zase spát:-D On je jako úplně v pohodě, ale nechtělo se mi tam před ním žehlit a luxovat že jo, tak jsem radši dopoledne nedělala nic:) Odpoledne jsem se pak postarala o holky, zvládla jsem uvařit večeři, holky si udělaly úkoly a ještě jim zbyl čas na hraní. Všechno proběhlo úplně v pohodě. Zítra budu mít o to víc uklízení, ale alespoň doufám, že už tu zítra budu sama a budu na to mít klid! Zatím se mějte pa!:)
vtipné obličeje Demi na každý den v týdnu:)

tahle scéna z přátel:-D

podzim! miluju to začínající zbarvené listí<3

takovéhle pomatení mám přesně potom, co se probudim po spánku odpoledne:-D

tenhle krásný účes a to tetování!

vždy vtipná Max z 2 broke girls!

sexy taneček s fénem Cary:)

ten bláznivý a klidný pejsek!:.D

tohle!:-D

tahle scénka!

tohle vtipné tričko:)

tenhle zápisník s úžasným nápisem!

tahle skvělá cedule!

tahle debilní písnička, která je tak debilní, že jí už druhý den nemůžu dostat z hlavy!:-D

sarkastický Niles z chůvy k pohledání!

tenhle polichocený pohled:-D

milá a nas*aná Jennifer Aniston:-D

hrozně krásnej Ryan!<3

17 komentářů:

  1. Tak jsem se zasmála a teď můžu jít spát :-)

    OdpovědětVymazat
  2. milujem tieto posty, a tentokrát mi spríjemnili nočnú :)

    OdpovědětVymazat
  3. ten mopsík je dokonalej :D :D hezky jsem se zasmála

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  4. Opět super! Nechápu, že je toho na internetu tolik :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíc mě dostal ten pes prostě :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ryan<3 What does the fox say si taky jedu už týden:D

    OdpovědětVymazat
  7. Demi to znovu zabila :D ja ju proste zbožňujem :3

    http://stylebeautyfashiontips.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. milujem tento každotýždenný post.. milujem! :D :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jako vždy úžasné:))) Deminka je zlatá a to tričko s běháním dokonalé:))) Měj krásný týden :-*

    OdpovědětVymazat
  10. I já miluji podzimní listí a ksichtíky Demi na každý den jsou super.

    OdpovědětVymazat
  11. Na tej scéne z priatelov sa vždy smeje. :D
    A Jennifer je sama o sebe úžasná.

    ZAZAlovelife

    OdpovědětVymazat
  12. What does the fox said? Ringdingdingdingdingeringeding♥ Mám to stejně! :D
    perko101.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat