úterý 25. února 2014

Things That Made My Monday!

Pojďme dělat, že je dneska pondělí:) Já byla včera tak hrozně unavená, že jsem neměla vůbec sílu tenhle článek dokončit..tak to tu bude dneska no:) Omylem je tu zas jedno Monday za druhým, ale minulý týden prostě nešlo nic napsat!:) Děti tady měly prázdniny a obě rodinky nám s Adél dali volníčko, takže jsme trávily první půlku týdne u Adél a druhou půlku u mě a měly jsme úplně nejlepší týden a hrozně jsme si to nic nedělání užily:) Návrat do pracovního týdne mě teďka dost ničí, ale úplně mě těší to jarní počasí tady:) Zatím se mějte všichni krásně fajn! 
Tyhle roztomilá miminka s vtipnými tričky:)
To, jak má radost z cizího neštěstí:)
Ty jejich sehrané znechucené pohledy:)
Tohle odkopnutí:-D
Tahle zpráva:-D
Opožděnej Harry, kterej málem prošvihl svojí výhru na Brits 2014:-D
Tohle zaplutí:-D
Tohle mrknutí!
To, jak se schová:)
Tenhle vtipný text:)
Tahle odpověď a celej seriál 2 broke girls:)
Tenhle šťastnej pohled:-D
Tahle sice fejková, ale vtipná řeč Lea:-D
To, jak je ten Edward hrozně naštvanej:)
Tenhle povzbuzující text:)
Tenhle trapas:-D
Tohle zhrození:-D

11 komentářů:

  1. Ten obrázek z filmu Bridesmaids je úžasnej a i ten film je úžasnej :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to poslední je boží :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ty se máš,že se ti naskytla možnost být v Anglii :) ... jinak ty obrázky jsou dokonalý! :D

    OdpovědětVymazat
  4. tyhle články mám u tebe strašně ráda! :) ta poslední animace je nejlepší :DD

    OdpovědětVymazat
  5. Poslední obrázek mě pobavil nejvíc. :D

    OdpovědětVymazat
  6. to je tak super :D tyhle články mi vždycky zlepší náladu
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  7. Jak NA MĚ ten kočičák mrká♥! :DD

    OdpovědětVymazat
  8. Jeee já se málem počůrala u toho zhrození u kalhot :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tyhle články mi vážně chyběly. Boží prostě <3

    OdpovědětVymazat